Materiał współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027.
Materiał opracowany przez Stowarzyszenie "Bursztynowy Pasaż".
Instytucja Zarządzająca Planem Strategicznym dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
NABÓR 22/2020
OGŁOSZENIE NR 22/2020
Lokalna Grupa Działania
Stowarzyszenie „Bursztynowy Pasaż”
ogłasza nabór wniosków o przyznanie pomocy w ramach działania
Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW 2014 – 2020
1. Termin składania wniosków:
30.09.2020 – 20.10.2020
2. Miejsce składania wniosków: Biuro LGD Stowarzyszenie „Bursztynowy Pasaż”, Gniewino, ul. Szkolna 3, 84 – 250 Gniewino,(w godzinach pracy biura)
3. Forma wsparcia: Refundacja
4. Zakres tematyczny:
„Zwiększenie konkurencyjności sektora mikro i małych firm” w zakresie „Rozwijanie działalności gospodarczej” (o którym mowa w § 2 ust. 1 p. 2 lit. c Rozporządzenia MRiRW z dnia 24 września 2015 r. (Poz. 1570) z późn. zmianami
5. Tryb składania wniosków: Wnioski należy składać w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej wraz z kompletem załączników (biznesplan można załączyć na elektronicznym nośniku danych) oraz egzemplarz wniosku wraz z biznesplanem w wersji elektronicznej
6. Warunki udzielenia wsparcia:
a) Złożenie wniosku w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu.
b) Zgodność z zakresem tematycznym, który został wskazany w ogłoszeniu o naborze.
c) Spełnienie warunków udzielenia wsparcia:
- Podmiot ubiegający się o wsparcie jest mikro lub małym przedsiębiorcą, którego siedziba firmy lub jej oddział znajduje się na obszarze objętym LSR
d) Zgodność operacji z LSR w tym z PROW 2014-2020 oraz wpisywanie się we wskaźniki wskazane w załączniku nr 3 do ogłoszenia
e) Uzyskanie minimalnego progu punktowego, aby projekt mógł być wybrany do finansowania
tj. 32 punkty,
7. Limit dostępnych środków:
136 307,39 euro,
co indykatywnie w przeliczeniu po kursie 4,00 PLN/EUR wynosi 545 229,56 zł
8. Maksymalna kwota pomocy dla jednego wnioskodawcy:
do 100 000,00 zł
9. Intensywność wsparcia:
do 70% kosztów kwalifikowanych operacji
10. Szczegółowe informacje o zasadach przygotowania i składania wniosków oraz:
a) wzór formularza wniosku o przyznanie pomocy wraz z instrukcją jego wypełniania;
b) kryteria wyboru operacji określone przez LGD w Lokalnej Strategii Rozwoju wraz z opisem zasad przyznawania punktów (zał. nr 1);
c) Lokalna Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność (LSR) na lata 2014 – 2020;
d) wzór formularza umowy o przyznaniu pomocy
e) wzór formularza wniosku o płatność wraz z instrukcją jego wypełniania
dostępne są w biurze LGD (ul. Szkolna 3, 84 – 250 Gniewino) oraz na stronie internetowej www.bursztynowypasaz.pl. w zakładce „Nabory wniosków 2014-2020”.
załączniki:
- Kryteria wyboru operacji wraz ze wskazaniem minimalnej liczby punktów, której uzyskanie jest warunkiem wyboru operacji (zał. nr 1) - pobierz
- Lista dokumentów wymaganych do spełnienia kryteriów wyboru operacji zgodnie z art./ 19 ust. 4 pkt.3 ustawy RLKS (zał. nr 2) - pobierz
- Planowane do osiągnięcia w wyniku operacji cele ogólne, szczegółowe, przedsięwzięcia oraz zakładane do osiągnięcia wskaźniki (zał. nr 3) - pobierz
Informacje pomocnicze przy wypełnieniu formularzy przygotowanych w formacie MS Excel -pobierz
-
DOKUMENTY DO WYPEŁNIENIA:
- Wniosek o przyznanie pomocy
- Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy
- Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
- Biznesplan (.pdf) - wersja 3z
- Biznesplan (.docx) - wersja 3z
- Biznesplan - tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 (.excel) - wersja 3z
- Informacje pomocnicze przy wypełnianiu Biznesplanu - wersja 3z
- Oświadczenie o wielkości przedsiębiorstwa.
- Zasady wypełniania oświadczenia o wielkości przedsiębiorstwa.
POZOSTAŁE DOKUMENTY ZWIĄZANE Z NABOREM:
Projekt umowy o przyznanie pomocy wraz z załącznikami:
1. Umowa o przyznanie pomocy - projekt.
a. Zał. nr 1 - zestawienie rzeczowo - finansowe operacji.
c. Zał. nr 3 - kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych.
e. Załącznik 5 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji (*.pdf) -otwórz
Wniosek o płatność:- Wniosek o płatność (*.pdf) -otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.pdf) -otwórz
- Wniosek o płatność (*.xlsx) -otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.xlsx) -otwórz
- Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (*.pdf) -otwórz
- Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu (*.xlsx) -otwórz
- Informacja pomocnicza przy wypełnianiu Sprawozdania z realizacji Biznesplanu (*.pdf) -otwórz
Lokalna Strategia Rozwoju - wersja z 31.07.2020 r.
Procedura oceny zgodności i wyboru operacji składanych przez podmioty inne niż LGD - pobierzLokalne Kryteria Wyboru Operacji z dnia 10.09.2020 r. - pobierz
Informacje udzielane są w:
Biurze Stowarzyszenia „Bursztynowy Pasaż”.
Pytania należy kierować na adres email: biuro@bursztynowypasaz.pl
lub telefonicznie: 535 310 828
- 66,5 kBLOKALNE KRYTERIA WYBORU OPERACJI
- 135,5 kBzałącznik nr 2 Dokumenty wymagane do potwierdzenia spełniania kryteriów wyboru operacji
- 143,5 kBZałącznik nr 3 do ogłoszenia nr 22/2020 Planowane do osiągnięcia w wyniku operacji cele ogólne, szczegółowe, przedsięwzięcia oraz zakładane do osiągnięcia wskaźniki
- 138,5 kBOŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
- 752,5 kBWniosek o przyznanie pomocy
- 1,34 MBInstrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy
- 77,98 kBFormularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
- 855,29 kBwersja 3z
- 104,83 kBwersja 3z
- 28,41 kBwersja 3z
- 1,03 MBwersja 3z
- 53,39 kBOświadczenie o wielkości przedsiębiorstwa.
- 1,21 MBZasady wypełniania oświadczenia o wielkości przedsiębiorstwa.
- 106,09 kBUmowa o przyznanie pomocy projekt.
- 17,32 kBZał. nr 1 zestawienie rzeczowo finansowe operacji.
- 35 kBZał. nr 2 wykaz działek ewidencyjnych, na których realizowana będzie operacja trwale związana z nieruchomością.
- 33,5 kBZał. nr 3 kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych.
- 27,37 kBZał. nr 3a kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020).
- 1,64 MBwersja z 31.07.2020 r.
- 1,16 MBProcedura oceny zgodności i wyboru operacji składanych przez podmioty inne niż LGD w ramach poddziałania
- 1,2 MBLokalne kryteria wyboru operacji