Platforma Usług Elektronicznych – epue.arimr.gov.pl

Utworzono: 14-01-2025

Co to jest Platforma Usług Elektronicznych? 

Platforma Usług Elektronicznych (w skrócie PUE lub ePUE), to aplikacja, która umożliwia dostęp do usług świadczonych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) w formie elektronicznej. Innymi słowy przy użyciu PUE m.in.:
- złożysz wniosek o przyznanie pomocy i zrobisz jego korektę,
- podpiszesz umowę o przyznaniu pomocy,
- rozliczysz zrealizowaną operację,
- lub wycofasz złożony w danym naborze wniosek.

Również poprzez ePUE odbywać się będzie cała korespondencja pomiędzy beneficjentem a Stowarzyszeniem „Bursztynowy Pasaż” oraz Samorządem Województwa Pomorskiego, dotycząca obsługi złożonego wniosku. To znaczy, że m.in. wezwania do uzupełnień wniosku o przyznanie pomocy otrzymasz tylko drogą elektroniczną za pośrednictwem ePUE, a nie jak dotychczas listem poleconym wysłanym pocztą!

Kto może korzystać z aplikacji PUE? 

Każdy potencjalny beneficjent środków unijnych, który posiada numer EP.

Korzystanie z aplikacji ePUE jest obowiązkowe w następujących naborach wniosków:
-P2.3 Rozwój  małej infrastruktury publicznej w tym rekreacyjnej i turystycznej, jako uzupełnienie oferty rekreacyjnej obszaru
odbiorcy: JST i ich jednostki, organizacje pozarządowe
- P2.4 Rozwój usług czasu wolnego oraz produkcji i sprzedaży produktów lokalnych
odbiorcy: osoby fizyczne / mikro i małe firmy
- P2.5 Rozwój usług agroturystycznych i gospodarstw edukacyjnych
odbiorcy: rolnicy
- P3.3 Podejmowanie i rozwój działalności gospodarczych i usług w zakresie usług medycznych i paramedycznych i opiekuńczych w nurcie deinstytucjonalizacji oraz  usług wspierających rodziny
odbiorcy: osoby fizyczne / mikro i małe firmy
- P3.4 Propagowanie oddolnych koncepcji rozwoju lokalnego w skali mikro (Smart Villages)
odbiorcy: osoby fizyczne, organizacje pozarządowe

Ważne!
Na naszej stronie internetowej www.bursztynowypasaz.pl przy każdym naborze wniosków zostaną opublikowane:
1) ogłoszenie o naborze,
2) oraz regulaminie naboru wniosków o przyznanie pomocy określający m.in.:
- zakres pomocy, którego dotyczy nabór,
- limit środków przeznaczonych na dany nabór,
- formę, maksymalny dopuszczalny poziom pomocy oraz minimalną i maksymalną kwotę pomocy,
- warunki i kryteria wyboru operacji,
- opis procedury przyznania pomocy,
- termin, sposób i formę składania wniosków.

Na stronie www.bursztynowypasaz.pl nie znajdziesz i co za tym idzie, nie będziesz mógł pobrać i uzupełnić: formularzy wniosku o przyznanie pomocy wraz z załącznikami, wzoru umowy czy wniosku o płatność. Wszystkie dokumenty aplikacyjne dotyczące naboru zostaną opublikowane w Platformie Usług Elektronicznych https://www.gov.pl/web/arimr i tylko za pośrednictwem tej platformy będziesz mógł je uzupełnić, podpisać i wysłać!

Ogłoszenie o naborze, zarówno na naszej stronie jak i w Platformie Usług Elektronicznych, zostanie opublikowane ok. 14 dni przed rozpoczęciem terminu przyjmowania wniosków. Czyli będziesz mógł zalogować się na https://www.gov.pl/web/arimr odpowiednio wcześniej i zapoznać się z wymaganą do złożenia dokumentacją, natomiast samo złożenie wniosku będzie możliwe jedynie w terminie określonym w regulaminie naboru. System PUE będzie blokował możliwość złożenia wniosków poza terminem wskazanym w regulaminie. Dlatego nie zwlekaj z otrzymaniem numeru EP i jak najszybciej złóż do ARiMR wniosek o wpis do ewidencji producentów.

Szczegółowe informacje zawarte są w instrukcjach poniżej.

Jeśli masz pytania lub chcesz dowiedzieć się więcej skontaktuj się z nami:
mailowo: biuro@bursztynowypasaz.pl
telefonicznie pod nr tel.: 535 310 828
lub osobiście w budynku Hali Widowisko – Sportowej w Gniewinie, przy ul. Szkolnej 3.